Cykeltajm

Tjena
Kusin Mia var på besök i helgen.
Hon är lite av en materialare, eller vad sägs om: Cykelbyxor, cykeltröja, cykelhandskar,
cykelskor, cykelstrumpor, cykelbrillor, cykelhjälm, cykellås, cykelväska och en cykel!
Allt detta bara för att cykla runt nån sjö om en månad.......
Vad jag har i munnen? tennisboll!
Kolla in den här dåren. Han heter Dennis och tillhör flocken.
Cykelhandskar? Nix, NFL-handskar och en bra svank. Han cyklar inte långt
men kastar desto längre!
(var bara tvungen att ta med bilden, även om det kostar!)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har skrattat mig igenom hela sallys blogg! Synd att hon inte skriver mer. /7fRida

2011-11-29 @ 19:53:40
Postat av: Bob

Hej Sally,jag vet inte om du läser det här.

Vill bara säga, HA DEN ÄRAN OCH ETT ETT STORT GRATTIS PÅ 3- ÅRSDAGEN,hipp,hipp,hurra,hoppas allt är bra med dig?

Med mig är allt bra.

Många kramar från Bob.

2012-01-31 @ 14:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0