Han kallas för tomten...

men jag tyckte han lukta som husse jag?! Men men dom andra verkade tycka att det var en speciell figur, jag vet inte, jag gillar nog husse bättre utan skägg och luva!
Någon familjebild fick vi ju inte till som ni ser... alltså att få en 18-åring, 16-åring, 6-åring, snart 40 matte och snygghusse osso jag förståss att stå stilla framför en kamera det är en utmaning som vi fortfarande har framför oss. Men lägger ut en bild på flocken som är tagen för snart två år sedan det var sist dom fångades på bild..... :)

Nu laddar vi om och väntar på våra bästa vänner som kommer på onsdag, mycket roligheter när vi är tillsammans, Täbyfamiljen innehåller: Åsa, Putte tonåringarna Erika 18, Petter 16 och Karin 13, sist men inte minst Rottisarna Lilleman och Smilla..... oj va mycket skoj vi brukar ha ! !
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0