Jag vill osso va mé

                   

Jaha så var det dags för traditionellt pepparkaksbak med lillhusse, jag fick nyfiket titta från golvet. Jag skulle faktiskt också kunna göra en och annan pepparkaka hur svårt kan de va? Luktar såå gott, matte spelade stämningsfull julmusik och det föll faktisk lite snö utanför fönstret.  Snacka om julstämning med det fick vi idag. Lillhusse gjorde supersnygga stjärnor o hjärtan men mest käkade han deg :) det såg jag.

Längtar efter husse som kommer hem ikväll, då är flocken samlad igen, sköönt! Varit en jobbig vecka tycker matte, jag tar det mest med ro. Men vi lär oss och får mer erfarenhet av vårt "hundliv" för varje dag. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0