Julfix...

Oj va alla springer omkring.... först så måste jag berätta att jag lämnades ensam idag ! Jaaaa ensam i nästan två timmar då husse och matte var och handlade. Hmmm jag försökte se övergiven och ledsen ut när dom åkte men det hjälpte inte. Sen kom matte och husse på mig med att sova djupt i soffan när dom kom hem, jaaaa jag vet men man måste ju försöka att vara lite "dramaqueen" när man inte får följa med. I alla fall så kom dom hem med en massa påsar med mat, det är ju hur kul som helst att dyka ner i alla påsar för att lukta och kolla in vad som inhandlats.
Sen har det gått av bara farten här ikväll, husse och matte har fixat o grejat, gjort julkort tillsammans med lillhusse, lagt in sill, tagit fram julpynt .... det blev supermysigt här hemma och massor med dofter från köket...... mmmmm jag fick smaka julskinka, gott! 
På bilden är mattes och lillhusses julkort och mattes löksill och chili/lime-sill.
   

Kommentarer
Postat av: Ester

Jag var ensam hemma ännu längre än du idag - hela 5 timmar och 20 min! Och det klarade jag supergalant. Jag försökte också se ledsen ut när de gick hemifrån, men det hjälpte inte ens... Hur ska man göra istället, tror du?

2009-12-22 @ 23:17:57
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0