Litet blåsljud

Veterinären lyssnade på mig idag och upptäckte ett litet blåsljud, han kunde inte säga om det var pga av detta som jag blev vinglig på benen häromkvällen. Matte bestämde i alla fall att vi ska ultraljudsundersökning i januari för att se vart blåsljudet sitter. Lillhusse har också blåsljud så min flock är expert på detta område så därför frågade matte veterinären rakt ut - om ljudet var distinkt så tyder det på ett mycket litet blåsljud, tror du att det var pga det som Sally vinglade till? - Veterinären var tveksam eftersom jag inte svimmat utan bara la omkull mig några sekunder.
Hmmm ja ja ingen vet varför jag vinglade några sekunder och vi har nu bestämt oss för att inte oroa oss då jag aldrig visat några som helst tecken tidigare. Vi kör ultraljudsundersökningen den 11/1.
/Sally


Kommentarer
Postat av: Ester

Ojsan, det var inte trevligt! Vi håller tassarna och tummarna att det inte är något problem.

2009-12-09 @ 16:18:33
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: Atlas

Usch vad otäckt! Men du verkar iallafall cool i situationen! Se till att bli riktigt ompysslad nu...

Puss på´re!

2009-12-09 @ 17:03:53
URL: http://hundlivbyatlas.blogspot.com
Postat av: maria o fay

Håller tummarna för dig coola Sally, att det ser bra ut på undersökningen i januari.

Har en kompis vars hund oxå har blåsljud på hjärtat, och han mår toppen. har till och med varit nersövd två gånger utan problem.

Så håller med er, inget att oroa sig i onödan över.

Ha nu en toppen jul!! Kram Maria o fay

2009-12-09 @ 18:16:51
URL: http://feffibruden.blogg.se/
Postat av: Husse

Hej Stekarn. Vinglig kan man bli av många saker. Ja nu har vi ju inte öppnat julsnappsen ännu, men vi både tror och hoppas att det var en tillfällighet. Jag hörde från matte att du Boxerskovade som vanligt på skogspromenaden idag. Hur ska man förklara för en "jag vill vara överallt samtidigt boxer" att ta det lite piano. Se nu till att goona ner dig ordentligt mellan matte och lillhusse inatt. För på fredag så kommer jag hem och tar tillbaka min säng.

Supersnällastorhusse(Och starka!)

2009-12-09 @ 20:11:04
Postat av: Maggan

Hej!



Jag brukar in och titta på din blogg och snygga Sally. Jag hade en boxer som drog och busade ute så hon blev lite vinglig och ramlade omkull ibland. Men det var lite syrebrist genom att hon drog så mycket.

mvh Maggan

2009-12-10 @ 11:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0