Lugnet före stormen...


Tjena
Nu gäller det att vila upp sig innan nästa kalas drar igång. Som jag berättade tidigare så är de två rottissarna Lilleman och Smilla på väg till mig. Jag räknar med att de kommer sent ikväll, så det gäller att vara på tassarna då, och visa vem som är husets prinsessa. Visserligen är de mycket större och starkare än mig, men jag tror att jag är fnabbare och fnyggare. Fast lite orolig är jag då Lilleman & Lillhusse har en speciell relation sedan länge. Typ 6 år typ.
Jag fixade att vara ensam hemma idag, så det så/Sally

Kommentarer
Postat av: Bob

GOTT NYTT ÅR.

I dag smäller det, så glöm inte håll tassarna för öronen.

Ha det så bra

Hälsningar från brorsan Bob.

2009-12-31 @ 12:05:01
Postat av: Ester

Ha ett Gott Nytt Framgångsrikt År! Vid tolvslaget kommer jag att ligga och tugga i en bit torkad lever. Jag berörs inte av smällarna, men för säkerhets skull så får jag vara inne tillsammans med flocken.

Kram, Ester

2009-12-31 @ 18:32:30
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: helen Risgryn o Vixi

God fortsättning. så hoppas vi på ett fint o härligt 2010. Helen o tjejerna

2010-01-01 @ 18:55:44
URL: http://boxermania.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0