"När Harry mötte Sally"

 
Idag var det filmtema jag Sally mötte Harry men filmen heter När Harry mötte Sally fast han träffade ju mig också liksom... Harrys husse o matte har vi träffat på Boxerträff och idag hade vi bestämt att vi skulle få busa lite ihop. Lillhusse Gustav försökte åka "Snowracer", det gick så där då snön var lite mjuk. Matte o husse konstaterade att dom måste köpa en snabbare bättre kamera för dom flesta fotografierna blev som "akvarelltavlan" ovan. Vi var liksom lite snabba i rörelserna kan man säga. Men när vi var kopplade blev det bättre skärpa på bilderna.
Kul hade vi i alla fall och jag har sovit gott hela eftermiddagen.
Jag hoppas att Harry & Sally får träffas fler gånger!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0