Pensionat Morfar


Jaaahaa till slut så förstod jag vad som var på gång, alla ska åka bort och jag får inte följa med! Men men inte blir jag så sur över det då jag faktiskt ska få vara hos morfar, tjooohoo fri fart och soffplats! Rådjur på tomten och Anki lagar god mat. Som vanligt måste jag bara pussa på morfar och krypa upp i famnen när han sitter in den där coola fåtöljen som man kan fälla bakåt, jaaaa jag vet cooooolt!
Matte, husse och lillhusse skulle åka tåg till Göteborg och gå på julmarknad, hur kul kan de va då?

Kommentarer
Postat av: Ester

Där ser du! Det är bara 2,5 månader skillnad mellan oss 2 och jag är nog liiite klokare än du! :)

Kanske kan du fixa rådjurstek till Anki och kanske få lite över till dig själv?

2009-12-03 @ 20:18:51
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0