Skogen

      
Oohh vad det är härligt med skogsprommis! Matte tar alltid med min kamptross som jag får busa med när jag varit duktig. Jag får minst ett "boxerskov" och drar rakt in bland blåbärsris och granar, det är sååååå kul! Ni borde testa, matte såg lite bekymrad ut när jag hoppade o studsade omkring som jag brukar, tror hon har blåsljud i hela sin hjärna - är man en boxertjej så är man en boxertjej, vi rider ur denna storm eller blååååås kanske man kan säga :)
Kram på er alla mina boxervänner !
/sally och matte


Kommentarer
Postat av: Atlas

Boxervänner...har du blivit ras-ist!?

Du får en kram ändå! ;)



2009-12-10 @ 16:04:12
URL: http://hundlivbyatlas.blogspot.com
Postat av: Sally

Hmm ja e absolut inte ras-ist jag borde ha skrivit Sallyvänner istället :)

2009-12-10 @ 16:41:29
Postat av: Husse

Hej igen påre min Stekare. Att vara i "fskogen" är bland det bästa som finns. Själv är jag på ett havsbad i Piteå... Jo det är sant, här skulle du vara och visa dina takter i att ränna runt. Eller kanske åka en vattenruchbana! I morgon ses vi, då blir det kampa av!

Kram från Supersnällastorhusse (och starka!)

2009-12-10 @ 18:50:36
Postat av: Atlas

Ja Sallyvänner låter mycket bättre...Jag är ju en stor Sallyvän! :)

2009-12-10 @ 21:59:50
URL: http://hundlivbyatlas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0