Supersnyggasally


1 december, nu är jag introducerad i vad det innebär i min flock.
Man går upp lite tidigare för att göra sig klar, tänder det röda ljuset på vardagsrumsbordet och fikar frukost framför tv:n! Vaa! Fatta va december är bra, lillhusse fick öppna första paketet i sin legojulkalender och sen kollade vi på TV:s Julkalendern kl 07:15, det är tradition säger matte. På tv:s julkalender så var det en tjej som hette Supersnällasilversara och Stålhenrik men dom saknade helt klart en superhjältehund! Jag kan tänka mig att ställa upp faktiskt, vad sägs om - SupersnyggasötasuperSally? Taaadaaa.....


Kommentarer
Postat av: EnormsupersnällasötabusigatokigasuperEster

Tjo SupersnyggasötasuperSally! Vi kan väl fråga SVT om vi kan vara med i deras program? Du kan väl heta SupersnyggasötasuperSally och jag EnormsupersnällasötabusigatokigasuperEster? ;)

Här har det blivit betydligt kallare än igår, nu är det kring 0'C! Ännu utan snö, men den kommer förhoppningsvis snart!

Kram!

2009-12-01 @ 19:55:00
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0