Tillbaka till tonåringarna!

När man är borta från matte i några dagar så finns det ingen som tvättar eller duschar mig, jag tror inte morfar visste hur man gör för när jag kom hem så började Dennis genast lukta på mig och han sa att det luktade ostbågar? I allafall så tog dom med mig till duschen och tvättade av mig lite med eget hund schampo och allt! Så nu är jag ren och fin men fortfarande lite blöt. När jag kom upp för trappen så passade jag på att sno en bit macka från vardagsrumsbortet och sen så välte jag en mugg som det va grädde och nån mörk sörja i! Jätte gott med grädde men tyvärr så hann jag inte smaka det där mörka som Dennis kallar för choklad för han hörde nog när koppen gick omkull och var väldigt snabb att ta bort mig och så skällde han på mig, jag fattar inte varför.. knäppa människor!

Nej, nu ska jag krypa upp i min egen skinnfåtölj och hoppas på att folket kanske tänder en varm brasa så jag blir torr snart. Ni vet, det är ju jag som är stekarsallyyyy! Tills dess blir det till att kolla på lite tv, det är ju julkalendern snart. Jag är nog lite utav en superhund i allafall. Det ser ju nästan ut som det på bilden när Dennis gör ett tappert försök att torka mig, jag är nämligen världsbäst på att bita i handdukar. Jag utmanade Michan på en dragkamp också, och jag vann såklart. Vem annars? Det finns nog inte många grejor som jag inte är bäst på. Men det är ju så det ska vá, världens bästa Sally! Det är jag det!


Kommentarer
Postat av: Matte, husse och lillhusse

Nu längtar vi hem till Supersally och tonåringar!

Vi har precis kommit tillbaka från Julmarknad på Lisseberg, det var supermysigt, massor med lampor i träden. Lillhusse vann en superstor mjölkchokladlåda och matte två lådor med julskum. Hoppas ni får en mysig kväll hemma i soffan, vi ses imorgonkväll!

2009-12-05 @ 19:44:46
Postat av: Ester

...har inte du blivit religiös nu och blivit en muslim? Det där med handduk runt dig... mmhhmmmmhhfniss!

Jag ska se till att lillmatte gör några spår åt mig även imorgon med!

2009-12-05 @ 21:17:16
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0