Vilken morgon...

oj vilken konstig morgon både matte o husse fullt påklädda kl 06:30! Jag gick upp och kikade lite frågande vad som var på gång? Kunde inte låta bli att hänga på ut då både matte o husse gick ut? Lillhusse låg fortfarande och sov och det var lite lockande att krypa tillbaka i sängen med honom. Men men nu drog vi ut och OJ OJ OJ va snö!! Jag gick igång och spann lös och hoppade och studsade i alla snöhögar, matte och husse skottade och skottade och skottade och jag hoppade och hoppade och hoppade .... 
         

Kommentarer
Postat av: Ester

Ja, visst är det s*itkul med snö! Idag var jag ute i 3 timmar - puh!

2009-12-21 @ 13:03:50
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: Boxern Ronja

Hej!



Jag skulle också vilja busa med Sally någon gång, vi kanske kan träffas och leka lite.

Där jag bor finns det bara små hundar, de får jag inte busa med säjer matte.



Du kan ju skicka ett mail till matte om du vill leka!

2009-12-21 @ 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0