Boxerträff i Matfors

   
Jaaa va kul att träffa boxerkompisar ! Husse, matte, lillhusse och jag drog till Matfors på en boxerträff som man ordnat via vår lokala boxerklubb MNLO. Vi var ett 10-tal boxrar och hussar, mattar som la spår, fikade och dom pratade om deras fina, lydiga o lugna boxrar..... näääääääääääää lurades bara, naturligtvis pratade man om deras fantastisk snygga, livliga, busiga och charmiga boxrar :)
Matte la ett rätt så långt och klurigt spår till mig som jag drog med mig husse på, jag markerade alla spårpinnar och hittade även slutpinne trots att matte lagt den på en stubbe ! Jag tycker verkligen det är roligt med spår. Till sist fick jag springa lös och busa med jämnårige Denzel.
Sov gott när jag kom hem och var lite stel i bena.
/Sally

Kommentarer
Postat av: Helen Risgryn o Vixi

Hej!

Vist var det superduper trevligt jag tycker det är så himla kul att gå spår och även följa o se när andra går med sina hundar.

2009-11-10 @ 10:16:47
URL: http://boxermania.wordpress.com
Postat av: Annelie

Hej undrar om du vill sända bilderna på vita boxern till mig (Vincent)om det blev några . Mvh Annelie

2009-11-10 @ 12:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0