Bytt upp mig


Som ni sett tidigare så har jag ju en egen skinnfotölj. Hade!
Hmm, den var bra men lite svårt att sträcka ut sig i den. Så jag har bytt till mig en soffa istället.
Jag gjorde det med husse när han var fullt upptagen med andra saker. Vet inte om han blev nöjd, men för mig blev det bra. Bytt är bytt och kommer aldrig igen..
Ikväll blir det middag med husse, matte, alla kids, kompisar och flickvänner. Det ska visst dyka upp någon ny i flocken. Jag får väl se till att introducera på bästa sätt!
Rapport kommer imorgon/Sally

Kommentarer
Postat av: Ester

...är det en ny pojkvän till dig som kommer, Sally? Hihi!

2009-11-27 @ 15:45:50
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0