Gympa

     
Jaahaa så då har jag även varit på gymmet, "babygymmet" hette det, vad jag förstod så ligger man på en färgrann liten matta osso hänger det lite prylar och dinglar och så ska man dra, putta o bita. Det var Olivia som var och hälsade på och hon är en flitig gymbesökare med spänst i både armar och ben, hon hade även rätt så lustiga läten för sig. Jag blev direkt engagerad i den lilla Olivia och vaktade och hängde på gymmet jag med.
Har lite träningsvärk idag faktiskt.
/GympaSally

  

Kommentarer
Postat av: Pappa Teo

Nämen vilken söt boxer som gympar i den där makapären. Jag själv är fenomenal på gymövningar. Men så är det ju när man är bäst på precis allt. Ser att du tar efter din far i det där med att vara just bäst hela dagen lång! Busa på så mycket du orkar! Boxerhoppochsnurr från pappa Teo

2009-11-03 @ 13:25:20
URL: http://www.teotheboxer.se
Postat av: Ester

Hej Sally!

Jag såg precis på pappa Teos hemsida att även Du har en blogg! Jag heter Ester och är din halvsyster, jag är bara två månader äldre än Du. Du bor väl där uppe i Norrland?

Stor kram från din halvsyster, Ester!

2009-11-03 @ 15:59:26
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: Sally

Jaa va kul att du hittat in på min blogg, jag ska gå in o läsa på din blogg om dig Ester, bor du också i Norr ? Jag bor i Sundsvall.

/bloggissally

2009-11-03 @ 16:23:32
Postat av: Ester

Tyvärr bor jag inte i Norrland, har dessutom aldrig varit där... ;)

Snarare bor vi en bit öst om Stockholm... Du föddes väl i Uppsala? Jag föddes i norra Skåne och har inte varit längre norrut än Väddö (Roslagen), än så länge! ;)

Kram, Ester

2009-11-03 @ 20:08:39
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0