Inspiration

Jag och Matte drog ut till Timrå BHK ikväll för att kolla in min gamla valpkurspolare Atlas när han skulle göra "examensprov" efter att ha gått Lydnad2-kurs. Nu undrar väl alla varför inte jag går Lydnads 2:a när min valpkurspolare gör det?! Jaaaa han var helt enkelt bättre än mig....så han fick hoppa över en kurs, han fick guldstjärna redan på valpkursen liksom.
Jaa jaaa hur som helst, jag och matte kikade in deras examens-tävling och jag tycker Atlas var Bäst o "Fnyggast"! Han fick en puss av mig när han tävlat klart, myyys. Matte blev inspirerad för hon körde ett hårt pass med mig uppe på plan och jag kämpade på med att komma på inkallning m.m. Matte tycker inte att jag sätter mig tillräckligt snyggt bredvid henne, men vadå?! Man vill ju liksom kolla in om belöningen kommer och det ser man inte om man sitter precis bredvid, såååå de sååååå!
Snyggt jobbat Atlas, hoppas vi kan träna ihop någon kväll så jag kan bli lika duktig.
/Sally


Kommentarer
Postat av: Atlas

Hej Sally!

Tack för ditt stöd igår och för pussen!! Fast jag ville mer.....busa alltså! ;) Det vore jätteroligt om du kunde vara med och träna med oss, kanske får vi busa nån gång oxå! :) Ha det så bra så länge!

2009-11-12 @ 10:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0