Inte bara fnygg..



..jag är fnorig oxå!
Men det är ju klart, sånt får man räkna med i dessa influensatider.
Undrar ni hur det gick med vår nya gäst igår? Kanon!
Jag började med att möta upp i hallen, hoppade lite och visade mitt intresse.
Sen blev det Hebreisk bordsbön till maten. Jo de e sant...det var visst nåt som husse och Dennis hittat på för att verkligen skruva till första intrycket av vår flock! Men hon var cool och låtsades som det regnade.
Jag ville inte vara delaktig just då, så jag rävsov i min nya bädd jag ärvt av Tilla.
Sen blev allt som vanlig. Mycket skratt, värme och tokigheter som hör till vår flock, långt in på småtimmarna.
By the way: Hon heter Ida och är Pontus Girlie

Kommentarer
Postat av: Atlas

Hahaha...din matte och lillhusse är ju heltokiga!!



Jag har iallafall haft en jätteskön lördagkväll! Jag slapp följa med på 30-årsfirande, så jag och katterna har dansat på borden ikväll! :)



Ses vi på onsdag, eller ska din matte ut och ränna då oxå??



Puss på´re fnygg-Sally!!

2009-11-28 @ 23:02:11
URL: http://hundlivbyatlas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0