Matte kan själv !

Oh vilken konstig morgon, först gick husse upp för tidigt?! Då måste ju jag följa med upp och liksom kolla om han mår bra? Varför går du upp för tidigt? hmmm börjar misstänka att han ska iväg från familjen då han tar på sig snyggbyxor och Samsoniteväskan står i hallen och taxi hämtar upp honom.
Matte kliver i alla fall upp som vanligt .... men vänta nu? hon försöker göra en brasa...hmmm sitter bredvid för att ge henne mitt stöd och räcker henne en vedklabb, jaaa hon kunde! Sen yr matte omkring och försöker styra upp, det är ju egentligen husse som brukar ha kollen på morgonen men måste ändå säga att hon fick ihop det till slut. 6-åringen till förskolan och ingen tonåring som försov sig idag. Men jag fick inte åka till dagis idag ... jag berättar senare om vart jag varit ;)
/Sally

Kommentarer
Postat av: brorsan Bob

Hej syrran !!!!

Det är jätteskoj att läsa din blogg, jag läser den varje dag, med lite hjälp av min matte förstås.Det är roligt att läsa om dig. du är ju söt också.Vi är faktiskt lite lika tycker jag.

I dag har matte tvingat ut mig på 2 långpromenader i ösregn, jag blev jätteblöt, men så här efteråt så var det ändå okey, jag gillar ju att vara ute i skogen.

Ha det så gott, hälsa din husse, matte och småhussar från oss i Småland

Kram på dig Sally från brorsan Bob



2009-11-18 @ 15:45:02
Postat av: Atlas

Hej Sally!!

Jag blir jättenyfiken på vad du har gjort idag!! Säkert nåt roligt...jag har inte gjort nåt roligt...dörren till hallen var stängd idag!? :(



Berätta nu!!

2009-11-18 @ 17:51:58
URL: http://hundlivbyatlas.blogspot.com
Postat av: Sally

Jaa va kul att du läser min blogg Bob, husse och matte tycker det är så kul att få skriva om mig och mina bravader :) Vi är ju Boxrar dom gör ju så mycket roliga saker. Skicka gärna en bild på dig så jag får se hur stor du blivit så kan jag kanske få lägga ut den på bloggen?

Sally & Susanne

2009-11-18 @ 20:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0