Min brorsa Bob

Idag fick jag bilder på en av mina brorsor, Bob heter han bor i Småland, visst är han "fnygg", syns att vi är syskon tycker jag :)
Nu är matte hamma igen och allt är som vanligt, vi har sovit tillsammans inatt då lillhusse hade mardrömmar och ville sova i mattes säng så då bytte dom säng med varandra och då får hon ju sällskap av lilla miiiiig Lilla o lilla..... är inte som andra hundar som liksom rullar ihop sig som en boll, nääääää jag sträcker gärna ut mig, sätter liksom alla fyra tassarna mot väggen och trycker mot matte. Vet inte om matte tycker det är så mysigt att nästan ramla ur sängen hela tiden för jag hörde henne imorse då hon sa till husse - Nästa gång det är mardrömmsdags så är det Du som får byta säng med Gustav!?


Kommentarer
Postat av: Ester

Ja, instämmer! Visst är Bob fnygg - och det syns också att han är min halvbror! ;)

2009-11-23 @ 21:42:17
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: Atlas

Mäh?! Varför skulle hon inte vilja mysa med dig?! Det är ju jätteroligt att kämpa om liggplatsen juh!? Störst och fnyggast vinner...men din matte är ju fnygg hon oxå...hm...kan bli en jämn kamp...

Nä, färdigsvamlat, matte har kommit hem, så nu ska vi sova!

Gonatt!

2009-11-23 @ 22:04:52
URL: http://hundlivbyatlas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0