Min kompis Tilla


Idag drog vi till stugan. Där bor min bästis Tilla tillsammans med Gustavs farmor och farfar.
Hon har varit med under hela min uppväxt. Liksom tagit mammarollen ibland när jag spårat ur eller behövt vägledning... Hon har faktiskt varit med väldigt länge, Tilla är 95 år säger farfar när han ska förklara för Gustav varför hon börjar bli trött. Ja, hon är faktiskt rätt så svag nu, så hon låg kvar i sin bädd när jag släppte lös nere på stranden.
Nu blir det en lugn lördagkväll med hussarna/Sally

Kommentarer
Postat av: Matte Susanne

ja va mysigt att ni varit i Smålaviken och sprungit och trffat Tilla, farmor & farfar. Själv myser jag på i storstan äter och dricker gott. Var på supertrevligt Vernissage igår, jätte fina tavlor, men den finaste var redan såld :(

Ha en trevlig kväll med hussarna !

2009-11-21 @ 18:06:54
Postat av: Ester

Spelar golf gör vi inte, men vi gillar att promenera där - eftersom det är stor och öppen yta samt är omgiven av fin skog. I skogen är det bra stället att träna spår.

Jag var faktiskt med på vernissage en gång (när jag var liiiten) där vår fasters matte (pappa Teos systers matte) ställde ut några tavlor. Jag har ännu inte träffat vår faster Issa än, men ska göra det snart. Hon bor i samma samhälle som jag, men i utkanten.

Jag har haft en jätteskoj dag idag och har också haft en mysig kväll... ska nu ut på en kvällsrunda med hela flocken.

Ha det så gott du med!

Kram, Ester

2009-11-21 @ 21:43:08
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: Charlotte - Gravid

så fina hundar, gillar bilden på headern :)

2009-11-22 @ 01:32:07
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0