Morfar

Nu ska jag berätta vart jag varit idag, joooo hos morfar alltså mattes pappa, han är alla hundars vän! När man träffar honom så vill man bara krypa upp i famnen och pussas och mysa, det bara är såå!
Matte skulle iväg på jobb norröver och eftersom mitt dagis ligger söder om stan så tyckte matte det var enklast att ta med mig idag :) Men hon ville inte ta med mig på hennes kundbesök? utan jag fick stanna hos morfar som bor i Härnösand.
Ooooo jag kan berätta att morfars säng är mjuk att hoppa i och att när man varit på långprommis så får man vila i en egen skinnsoffa! va?! lyx för en boxertjej, vi tog varsin soffa och la oss och sov en stund. När matte kom och hämtade mig så tog hon oss på bar gärning kan man säga, men vadå man får ta seden dit man kommer eller hur?! Han får gärna vara hundvakt fler gånger tycker jag.
/Sally

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0