Queen size bed

Haa jag har kommit på hur man lyckas med att få en stor, varm säng med täcke och kudde helt för mig själv.
Ska jag berätta ...? Hmm så här gör man, på kvällen när vi går och lägger oss så kryper jag ner i min "biabädd" brevid husse o mattes säng och låtsas sova, sen när matte o husse somnat så smyger jag in till lillhusse. Ni vet ju redan att han är ganska så mörkrädd så jag smyyyyger upp och hoppar upp på honom och säger Buuuuooouuäää! Han vaknar och går direkt in till matte o husse o tränger sig ner i deras säng.
Kan inte förstå gnällandet på husse o matte att dom sover dåligt ?? Jag har då aldrig sovit så bra som nu, en redan uppvärmd mjuk säng med täcke och kudde, sover som en prinsessa. Kan ju inte rå för att lillhusse är så mörkis så han blir rädd för en liten söt boxertjej som jag ..?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0