Rallylydnad


Jaaa idag fick matte och husse lära sig att när den första snön lagt sig så konserveras dofterna i backen och vi hundar gillar att trycka vår nos ner i snön och lukta och äta kall snö. På kursen idag var vi 7 hundar som gick med nosarna i backen och hade lite svårt att fokusera :)
Vad vi fick göra..? Joo vi fick köra Rallylydnad det passar mig perfekt tänkte jag man kallas ju för RallySally. Intruktörerna Tomas och Hanna hade lagt en bana och husse fick en karta som vi skulle gå efter, lite trögt i början då jag la in högsta växeln direkt men husse sa att jag skulle börja med att sitta??! Rally? Måste nog förklara för instruktörerna vad Rally innebär. Matte fick också testa ett varv med mig hon gillade också rally.
Så till det där med dop, jag lovade ju att jag skulle förklara vad det var, trååååååååååååååååk! Familjen klädde upp sig i fina kläder och lämnar en söööt, rynkig, goooo, sällskapssjuk trevlig tjejboxer själv hemma ! Så det där med dop det hoppas jag slippa fler gånger.
/Sally ej dop men gillar rally 

PS om jag är lite suddig på bilderna nedan så beror det på att vi körde Rallylydnad på kursen idag



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0