Shopping

                   
Min matte hon vet precis vad man ska göra när man inte kan vara ute och aktivera sig då regnet bara öser ner, då åker man och shoppar ! Tjoohoo va kul, vi drog till Arken och "hängde" lite, kollade in lite bitsaker och jag fick testa nya halsband m.m. Vi shoppade ny reflexsele till mig då min har blivit lite trång runt magen?
Sen åkte vi till Hööks och köpte två nya bitleksaker, en grön hund och en bolltross, matte tyckte det var billigt på Hööks hon betalade endast 59:- respektive 49:- för leksakerna. Matte hade inte en aning om att dom hade hundsaker på Hööks men såg en bild i tidningen Härliga Hund på just den leksaken som jag fick idag.
Oj va kul det var när vi kom hem och busade med mina nya saker :) shopping de e kul dé!
/Shopping Sally
                 

Kommentarer
Postat av: Atlas

Ååååh, vilken rolig matte du har!! Jag får ALDRIG åka och shoppa, och gudarna ska veta att vi skulle behöva införskaffa några nya leksaker, (mitt däck är helt utslitet), OCH en reflexsele ( jag har rullat sönder min reflexväst) OCH ett nytt koppel...skulle vilja ha ett sånt där retriever-koppel...det är ju trots allt det jag är; en retriever! :)

Kanske ska bita matte i rumpan så att vi kommer oss iväg nån dag!? :)



Ha det så gott Sally!! Hälsa din husse och matte!



// Atlas

2009-11-16 @ 18:56:45
URL: http://anscheklick.blogspot.com
Postat av: fay

Men Sally, har du inte berättat för matte att dom har ju massa roliga och billiga saker i AmNi´s shop oxå ;)



Kram / Fay (grand danois)

2009-11-16 @ 20:28:33
Postat av: Atlas

Hej igen Sally!

Spana in min blogg.... I wanna be, i wanna be, i wanna be like U! ;)

2009-11-16 @ 21:25:03
URL: http://hundlivbyatlas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0