Skyltsöndag

Vad passar bättre än att social/miljö-träna bland tusentals skyltsöndagsbesökare.
Jag började med att gå hela storgatan ned. (gågata) Det var tjockt med folk och marknadsstånd. För att sedan komma ned till hamnen så var vi tvungna att gå över E4:an via en bro. Nu sattes min mentalitet på prov, eller kanske snarare min förmåga att stänga av rädslan. Det var tufft, men jag backade inte utan tog mig över till andra sidan. Men när det var dags för fyrverkeri drog vi oss tillbaka, då detta var i tuffaste laget. Jag klarade av skyltsöndagen galant och nu har jag även sett tomten, miljö-träning kallas det. Väl hemma så fick jag ställa mig under en varm dusch, mmmmm de e är grejer det.
Nu lucktar jag mumma inför dagis imorgon... Det blir bara Rufus och jag på mitt rum, resten är lediga!
/Sally

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej fnygging! Hoppas matten är nöjd med helgen och har lite nytt kött på benen :-)Vänta bara tills det snygga diplomet kommer...



Till helgen är det träff för mattar och hussar, hoppas ni kan komma!



2009-12-01 @ 04:34:14
URL: http://www.fyraben.com/Lava
Postat av: Atlas

Va´?! Har du varit på stan?! När det var så mycket folk?! Woow du är tuff du! Jag hoppar ju nästan ur skinnet bara vi ska ta oss igenom stan vid lunchtid...huvva...Men jag är ju mer än lantkille, jag har råddjur ute på gården! :) Och DE är jag inte rädd för iallafall! :)

2009-12-01 @ 11:25:54
URL: http://hundlivbyatlas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0