Snön borta

Jahaa så  var det 6 plusgrader och regn igen, konstigt igår morse busade jag runt i snön? Fattar inget? Jag och matte tog våran skogsprommis och jag fick springa lös, matte tyckte att jag var mycket lugnare än vanligt och jag fick inget skov i skogen och höll mig mycket nära matte hela tiden. Det är ju lågtryck! hur kul är det?! Klart att man inte kan spralla runt och springa och studsa omkring då, regn, lera och blött överallt, hur kul är det? Nu har jag lagt mig framför brasan och försöker torka upp igen, får se om det blir mer fart på mig i eftermiddag.
/Lågtrycks Sally

Kommentarer
Postat av: Pappa Teo

Tjohejsan SallyRally!

Din blogg är så rolig att läsa. Du är så skojjig. Dessutom söt som socker. Matte och husse håller också med om att du är helt uuuuunderbart fin. Klart du är! Du är ju min dotter!

Kram från pappsen

2009-11-15 @ 16:34:22
URL: http://www.teotheboxer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0