Snön faller...



...och jag med den.
Snacka om att det blir halt med blötsnö under tassarna.
Mitt glidrekord på altanen är 3 meter. Såja alla söderortsbor, nu är vintern kommen hos mig.
Tänkte bara tala om att vi återigen byggt den traditionsenliga snögubben vid första snöfallet. Min familj berättade för mig att vi brukar göra det. Ser ni den snygga morotsnäsan, det är den tredje som lillhusse fått sätta dit. Var de andra är? I min mage såklart. Snart är den där också det...
Snön faller nog länge än...

Kommentarer
Postat av: Matte Susanne

oohh va härligt med snö, jag missade den traditionella snögubbsbyggandet, sitter på arlanda och väntar på mitt flyg, här regnar det och i malmö var det storm. Då är nog snö att föredra helt klart. Vi ses snart! Hoppas näsan sitter kvar ;)



2009-11-05 @ 21:56:58
Postat av: helen Risgryn o Vixi

Hej då ses vi i morgon och ni- jag är lycklig varje dag det inte är snö.

2009-11-07 @ 19:52:24
URL: http://boxermania.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0