Stegmannen


När husse är borta är det jag som vaktar huset. Så naturligtvis dök stegmannen upp. Det var en mystisk svartklädd vampyr. (nästan i alla fall!) Först klättrade han upp på taket på en stege. Sen klättrade han upp på vinden på en: just det, en stege. Eftersom jag är husvakt så vill man ju gärna vara med och hålla koll, men boxrar är inte skapta för att klättra på stegar. Jag tror i alla fall att han kände av min närvaro, för han var lugn hela tiden. Uppdrag utfört!
Twilight Sally





Kommentarer
Postat av: Atlas

Åååh Sally vad du är duktig!! De känner sig säkert jättetrygga med dig i huset!

2009-11-20 @ 14:07:51
URL: http://hundlivbyatlas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0