Trösta matte

Jaahaa så var det onsdagkväll och mattes favvoprogram på Kanal 5 Greys Anatomy kl 21:00, då får man hålla sig i närheten för matte brukar börja gråta. Hon har sagt att hon borde sluta se den där serien för hon får flashbacks på en barndomsserie som hette "Lilla huset på prärien" som hon också satt o grät till jämt. Förstår inte att hon inte fattar att det bara är på låtsas liksom, dom dör ju inte på riktigt ...?? Och att hon var 7-9 år då hon tittade på "Lilla huset på prärien" och att hon faktisk numera är snart 40!
Men men mycket riktigt så satt hon där i soffan och grät igen....och jag fick hoppa upp och lägga mig i knät och trösta. Dennis fotade oss och skrattade och ruskade på huvudet åt mamma/matte då han såg hennes röda ögon,
han tycker nog som jag att hon borde sluta se på serier om hon tar dom på fullaste allvar!


Kommentarer
Postat av: Atlas

Min matte är precis likadan!!Men igår så avstod hon faktiskt, hon har nog förstått att vi andra tycker att det är smått pinsamt när hon sitter och tjuter som ett litet barn...

2009-11-19 @ 16:15:23
URL: http://hundlivbyatlas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0