Utflykt vid havet



Hej på er alla friluftspolare.
Vi var på utflykt i helgen, visst ser det mysigt ut. Jag tog faktiskt ett dopp jag..brrr
Det är rogivande att vara vid havsbandet även för en boxer. En stund i alla fall.
Vet ni, idag fick jag veta att jag har en halvsyster som heter Ester som aldrig har varit i norrland!? Hallå, hon kanske aldrig har sett snö!? Jag får skicka en vinterbild när snön kommit.
Hon är bloggerska precis som jag, så se upp alla "blondinbellor"!
Det är jag, matte Susanne och lillhusse Gustav på bilderna.
kram Sally

 

 


Kommentarer
Postat av: Ester

Hallå där! Snö har jag visst sett, smakat, hoppat och lekt i! Jag kom hem till Stockholm den tionde januari i år och då var det rätt mycket snö! Fast det har snöat lite här för ett par veckor sedan men snöflingorna ville inte stanna kvar - men mer kommer visst lite senare!

Du kanske aldrig har sett sandstrand? ;) (Haha!)

Kram, Ester (lillmatte hälsar!)

2009-11-03 @ 22:23:51
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: Sally

Oooops sorry, trodde jag kunde vara lite exotisk där. Men du, en sandstrand var jag på senast igår. Ja, du vet väl hur det blir med en blöt boxer och sand....fniss

2009-11-03 @ 22:28:41
Postat av: helen Risgryn o Vixi

Hej Det ser ju riktigt mysigt ut där vid vattnet/havet. Hoppas vi ses på lördag. Må så gott.

2009-11-04 @ 18:54:11
URL: http://boxermania.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0