Alla hemma igen

Oh va skönt att alla är hemma igen! Första dagarna var mormor och Arne här och tog hand om mig och Gustav. SUPER! Det funkade kanon med alla mina flörtiga knep, som att få lite gott att äta, sova i sängen och gå ut lite mer än vanligt. På söndag kom farmor och farfar och tog över och eftersom 13-åriga stövaren Tilla var med så fick jag åka till mitt hunddagis/pensionat. Då jag är en snygg boxertjej så behövde jag naturligtvis inte bo på pensionatet utan jag fick följa med fröken hem o sova i hennes säng. Hmm ja jag fick dela den med hennes hund och pojkvän men det gjorde inget för JAG behövde inte flytta på mig utan jag kunde bre ut mig precis som hemma. Det var första gången som jag varit utan min flock och det var ok. Men nu så ligger jag gärna vid ytterdörren så att ingen kan passera utan att jag märker det. På köpet så får även matte och husse jaga mig lite extra från soffan och sängen vilket inte är mer än rätt då de lämnat mig i flera dagar medan dom roat sig i New York, eller hur?
/Sally

      

Kommentarer
Postat av: Frisken

Välkommen till bloggvärlden och att alla är hemma nu!

2009-10-01 @ 20:09:04
URL: http://www.mariafrisk09.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0