Avslöjad....

Jahaaa så var mitt gömställe avslöjat..... 
Lillhusse spelar tennis och jag har som sport att sno hans bollar, husse tycker han är smart som lägger bollarna i hans träningsväska inne i hans garderob!? Haaa, jag är som sagt en boxertjej så jag brukar putta upp garderobsdörren och trycker ner nosen i väskan och snor bollar lite då och då. Nu hör det till saken att husse inte fattar vart bollarna tar vägen.... och det är nu dit jag vill komma. Ikväll när Dennis och Michan skulle spela tv-spel så fick dom för sig att dra fram vår tunga soffa och .......
Måste fundera ut ett nytt ställe !
/Sally

    

Kommentarer
Postat av: maria o fay

å nej så taskigt att avslöja ditt ställe. hoppas du hittar ett nytt. :)

jätte kul att läsa din sida sally, underbar underhållning:)

kram Maria o fay (GD:en i köket på AmNis)

2009-10-30 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0