Höstrusk

Huuu vilket rusk det var när matte, jag och Dennis tog vår kvällsprommis. Matte tycker vi ska gå runt kvarteret på kvällen för hon tycker att jag är lite mörkrädd av mig.... att jag liksom ska vänja mig vid att det är en massa skuggor som rör sig, bilar med starkt ljus, mötande människor som inte ser ut som det förrän dom är alldeles nära. Det går ganska bra, men ibland så hoppar man till lite och stannar upp innan man inser att det inte är någe farligt och kan gå vidare.
Lillhusse är också mörkrädd så jag hjälper honom varje kväll med att ligga i hans säng tills han somnar. Tur att han sover inomhus med lampan tänd och i en varm o gosig säng.
/Sally


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0