Inte så tokigt

det är inte så tokigt att vara ledig ändå, man får hänga med både hit och dit lämna lillhusse på förskolan, skjussa tonåringar till plugget. Sitta o kika på folk när husse eller matte handlar. Igår fick jag hänga på till farmor o farfar i Smålaviken, såååå himla skoj ! Jag fick springa av mig en hel del energi som jag hade, ner på stranden upp i skogen, ner på stranden igen, runt husse och farfar när dom fixade med att ta upp bojen, stänga av vattnet Oooohhhh va roligt det var ! Gustav tyckte också att det var toppen, hos farmor och farfar får man bada bubbelbad och sova brevid farfar, det gillar en mörkrädd lillhusse.
Jag fick åka hem igen, saknade Gustav men jag fick ju ha hans säng helt för mig själv.....
/rallysally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0