Liten blir stor...

jag har blivit en stor Boxertjej nu säger matte och husse, jag löper ? hmm jag fattar inget, mer än att det känns lite konstigt, jag vill ha ännu mer närhet, sover massor och har fått lite mer aptit. Jag får inte gå på dagis, eller gå på min lydnadsträning för dom andra hundarna blir förvirrade då ? VA? Förvirrad joo men jag fattar verkligen inget, men det klarnar kanske snart. Alla är i alla fall extra snälla mot mig och kliar mig mer, husse och matte pusslar ihop vardagarna så jag inte ska behöva vara ensam. Idag kommer farfar det gillar både jag och min lillhusse Gustav. 
Jag längtar i alla fall till dagis och mina hundkompisar o fröknar, hundkramar till er från en "stor" Sally.
/Sally  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0