Lördagsmyyys

                        

Lördag, för många betyder det ledigt, godis och annat mys. För mig innebär det JOBB! Jaaaaa jag vet ?! Men nu är det så att jag går Lydnadskurs 1 på jaaaaaaaa just det lördagar! Lydnadskurs 1 innebär inte att man liksom är bäst, som nr 1 betyder i vanliga fall. Utan det betyder att man är nybörjare ? hmmm ja jaa jag gör mitt bästa och går fot o kollar in matte med min sötaste blick och varje gång får jag en godis, sååå jag tycker faktiskt att jag börjar haja detta. Vet inte, men kan man få gå upp en klass eller blir man en 2:a då eller ?? 
Lösvikt, lösvikt, det har jag alltid varit svag för, speciellt sötlakrits och kokosprickar. Inte bra för min mage säger de som vet, men .... några kan väl inte skada, då både tonåringar och förskolebarn lever på det.
Jag springer fort, jag sover gott och jag snarkar som en storväxt gruvarbetare, så inte går det nån nöd på mig inte och jag måste säga att jag har världens bästa familj! Mår så bra!
/Sally nr 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0