nattsudd

hade svårt för att sova inatt, det saknades personer i min flock, husse o lillhusse som är i Stockholm. Dennis, Michan och matte pysslade om mig på kvällen men när det var dags att gå o sova så fick jag inte ro. Jag tog min "favvo-bitbenring" och la mig på lillhusses matta o började roa mig med den, sen när det blev för tyst så gick jag in till matte o hoppade upp på henne för att visa hur långt jag kommit med bitandet. Det var inte så populärt, efter ca tredje gången? Matte yrvakent väsande - gåååå neeeer o gååååå o lägg diiiiiig? Mäh!? vadå!? när Dennis o Pontus är uppe halva nätterna o spelar dator o annat då är det ingen som klagar..?! Ja ja det slutade med att matte tog! min bitleksak och la den under sin kudde och jag fick ge upp att försöka få någon som helst respons på min lek. (enligt matte - kl 02:00)
/Sally

Kommentarer
Postat av: Husse

Du måste vara snäll med flocken Sally. När det blir kväller ska man sova och det gäller även dig. Se nu till att vara en skötsam unghund och gå och lägg dig i din bädd samtidigt som matte går och lägger sig.

Vi saknar dig/Lillhusse och husse.

2009-10-24 @ 16:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0