Dagens bus

Idag passade jag på att rymma upp till fotbollspanen med Husses toffel. Väl där bytte jag till mig barnens fotboll. Det var inget större problem då spelarna bara var 10 år gamla.
I ögonvrån såg jag Husse komma i full fart med oro i blicken. Hmmm, bäst att hålla sig undan, med fotbollen såklart!
Nåväl, nu är det glömt och barnen har fått tillbaka sin fotboll, lite mer begagnad....
Husse kallar det för Boxerskov, jag kallar det normalt beteende för lilla mig.

ps
Vet ni, inatt hade jag en mardröm. Jag ylade så både matte och husse trodde brandlarmet gick.
Jo det är sant, jag gjorde det, men matte stoppade om mig och sen somnade jag om.


Kram Sally

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart! du verkar vara en riktig buse du :)

2009-09-25 @ 13:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0