Anmäld

Japp nu har matte anmält mig till utställning först ut är det Timrå BHK den 8 maj och sen är det nationell utställning i Nordichallen den 22-23 maj! Ooouuääää va spännande, matte tränar mig i köket för fullt att jag ska STÅ snyggt men jag är ju så duktig att sitta, som för övrigt var det första jag lärde mig så jag har lite svårt att fatta att hon nu helt plötsligt ska ha mig att STÅ??? Ja ja men va gör det om man sitter snyggt på utställning då? Domaren måste ju se att jag är snygg i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej!! Kikar runt lite. Hoppas själv på en liten boxervalp i början av Juni.. //Kicki

2010-04-07 @ 19:18:06
URL: http://kickilinaz.blogg.se/
Postat av: Denzel

Matte påstår att vi ska åka till Timrå och miljöträna, vad nu det ska vara bra för. Miljö? Träna? Jag hade nog tänkt mig lekträna, det vore något på en utställning. Då kommer ju bästa sidan fram :) Vilket i mitt fall skulle vara den spralliga, glada och nyfikna sidan. Tränar man inte det till en utställning?

Får väl se om vi kanske träffs där något då! Matte undrar vilken tid det börjar. När ni vet nåt, kanske ni kan höra av er till min matte?



Puss Denzel

2010-04-07 @ 21:43:33
Postat av: Theo

Hej!! Åh va kul det låter med utställning! Jag hoppas också på att få ställa upp på någon utställning i sommar! Ha det bra och fortsätt med träningen! Håller med om att stå verkar onödigt när man kan sitta snyggt :)

2010-04-08 @ 12:46:50
URL: http://boxerntheo.wordpress.com/
Postat av: Ester

Grattis till ditt fina MH-resultat - jisses vad lika vi två är! :) Ni hade väl haft det jättebra?

Det låter spännande med utställning, min lillmatte tänker anmäla mig till ett par under våren, så det blir kul.

2010-04-08 @ 21:35:12
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0