Måste gömma mig!


I morse var det full fart i skogen. Jag drog iväg före husse på stigen som vanligt. Men vad hände då? Jo det kom en gigantisk schäfertik (om ni sett en monstertiger förstår ni) rakt emot mig. Hon lät väldigt arg! Det var hennes husse också, men det sket hon i.
Jag däremot uppträdde som en Boxergicka ska, och lyssnade på min inkallning, även om jag kände för att gräva ner mig till Kina. Väl framme hos husse kände jag mig trygg, och monstret stannade fem meter framför oss. (husse var faktiskt lite cool och bestämd!) Efter kom den andra hussen springande och beklagade sig över sin busiga tiger. Dax att träna inkallning tänkte jag säga, men det var inte läge.
Vi lät dem passera, ruskade på oss och gick vidare som inget hänt. Gissa om matte ville höra allt när vi kom hem?
Sally

Kommentarer
Postat av: Morsan Cita

Duktig tjej, Måste säga att jag sträcker på halsen och är riktigt stolt över dig. Toppen!!

Liten ära till Husse och Matte oxå.

//Cita med flock

2010-04-16 @ 11:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0