Publik

Igår kväll tävlade mina kompisar Atlas och Swix igen i Lydnadsklass 1, gick ju så där förra gången som för övrigt var deras första tävling. Igår så gick det mycket bättre, Atlas fick en 3:e plats och pris men lyckades inte riktigt få ihop poängen för att ta hem en LP1. Swix fick också mer poäng än förra gången och slutade på en 5:e plats. jag satt i publiken, jaaaa satt och satt det var väl kanske att överdriva men jag satt nog några sekunder i alla fall :) Ser svårt ut att vara så lydig som Atlas och Swix men vi kämpar på.


Kommentarer
Postat av: Atlas

Tack för stödet Sally, men jag ser fram emot när du ska med oss ut på tävlingarna!! Kämpa på !! :)

2010-04-15 @ 18:32:28
URL: http://hundlivbyatlas.blogspot.com
Postat av: Denzel

Jag håller med dig Sally. Det är VÄLDIGT svårt att sitta stilla när det är andra hundar närvarande. Eller, tja, inte bara hundar, människor är ju också roliga att hälsa på :) Jag behöver visst mycket sådan träning påstår matte... Hmmm. Jag kan väl inte rå för att det är så himla roligt att titta på allt och att jag är så himla nyfiken heller... Matte förstår sig inte på sånt :)

2010-04-15 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0