Lugnt?

Nästan för lugnt hemma, lillhusse och husse drog iväg igår på en minisemester, jag, matte och tonårshusse ensamma hemma. Men vi roar oss kan jag berätta, igår så drog vi i väg och tränade sök igen, den här gången fick i alla fall min matte lite utmaningar då hon inte riktigt litar på att jag vet vad jag ska göra :) Men jag kan i alla fall säga att jag hittar mina "figgar"! Vi gillar sökträning jag och matte och vi tränar med världens bästa proffs! Tack Helen och Maud för att ni är så duktiga och för att ni delar med er av era kunskaper!
Sen blev det ryggläge i soffan och kikade på "tjejfilm", vid läggdags så tog jag mig friheten att sova i husses säng så inte matte skulle bli så ensam.
Ikväll vankas det "bubbel & babbel" med mattes väninna och tonårshusse ska ha "spelhåla" med sina polare, så lugnt det blir det inte ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0