Tillbaka!

Hej alla kompisar! Hoppas ni haft/har en bra sommar. Nu ska jag börja blogga igen, har haft lite ledigt med familjen.
Under denna period har den hänt massor... skendräktighet, sökträning, lydnadsträning, svampplockning, bad, jogging, utställning, besök av min uppfödare m.m. Vet inte riktigt vart jag ska börja men tar en sak i taget.
Min skendräktighet är nu över, matte och husse pustar ut. Jobbig period där jag inte varit mig själv bl.a har jag matvägrat, gnällt, boat och varot trött.
Det hör till saken att jag egentligen inte riktikgt gillat vuxenfodret som jag började med i maj, så matte och husse beslutade att testa en annan sort..... och ? JAAAAAAAAAAAAA va smaskigt det var! Mindre kulor och bättre smak så nu äter jag igen med god aptit. Har även insett nu att jag inte har några valpar att ta hand om, men man kan ju alltid få drömma om att man får en skock små fnyggboxrar nån gång i framtiden, på riktigt alltså, eller som min lillhusse brukar säga - de e allvar!
Nu ska jag och matte ut och jogga lite, vi hörs så berättar jag mer om mitt sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Härligt Sally att du är tillbaka.. Roligt att träffas i helgen. Antar att vi kommer att träffas fler gånger..

2010-08-09 @ 15:38:43
URL: http://kickilinaz.blogg.se/
Postat av: Bob

Hej Sally!!!

Va skoj att du är tillbaka igen, har saknat dig....

Ha det så gott

Kramisar från brorsan Bob.

2010-08-09 @ 19:27:00
Postat av: Ester

Ja, instämmer - har saknat dig! Grattis till HP i lördags på MNLO:s boxerspecial! Lillmatte har anmält mig till Boxer-SM och ÖLO:s utställning, men i höst fokuserar vi mest på lydnad och bruks. Det är jätteroligt tycker jag. Ska ni inte komma till Boxer-SM?

Kram, Ester

2010-08-09 @ 20:11:02
URL: http://estertheboxer.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0