Dan före....

Som ni ser så julas det för fullt hemma hos mig. Frågan är om det blir spira eller stjärna i år?
Japp, det blev stjärna, så vi fick kapa toppen så den fick plats. Vart den tog vägen?
Den åt jag upp!
Finn Fem Fel!
Alla julklappar så klart. Gissar att tomten kommer med dem i natt. Sätter lillpudeln längre upp på gatan på att jag kommer få två paket i morgon. Ett långt smalt som luktar mumma, och ett luktfritt som låter om man biter i det. Hur jag vet? Hittade påsen innan husse hann slå in dom. Men det har han inte en aning om...
Sov gott i natt nu, så stämmer vi av läget i morgon efter kalle anka.
Om pudeln bor kvar hemma eller inte!
Le och vinka/Sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0