Lego

Har kommit på ett nytt "hyss" he he, min lillhusse pysslar jätte mycket med smågrejer som kallas för lego. Han har en liten låda som han har en del sånna där småbitar i som han ställer på vardagsrumsbordet lite då och då.
he he jag har kommit på att det är superskoj att lyfta upp den i munnen och slänga den i golvet så att alla grejer bara flyyyyger ut! Matte har sagt till mig flera gånger att jag inte få göra så, och plockar snällt upp alla bitar och lagar så gott hon kan. Lillhusse har ännu inte upptäckt att det är jag som sabbar hans byggen, han lagar också tålmodigt det som gått sönder.(som matte inte fått ihop)
Finns det möjligen "hundlego"? Så kan vi ju bygga lite ihop....eller kasta runt lite....


Kommentarer
Postat av: Kicki

Lego är roliga saker.. Kanske din matte kan köpa Duplo till digså kan ni göra ngt roligt med klickern..

2010-12-07 @ 21:15:14
URL: http://kickilinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0