Nytt jobb

Tja, idag har jag börjat nytt jobb. Jag vet att jag ser lite sloken ut på bilden men det är jag inte. Jag är fullt fokuserad på min nya uppgift som draghund. Ni läste rätt: Draghund! Husse satt på mig min sele, och själv tog han fram två plankor att åka på och pinnar att hålla balansen med.
Dax att dra! Hur det gick? Jovars, man är ju inte född i farstun direkt..
Som introduktion körde vi 2,5 km. Ingen körde om oss, det säger väl allt. Husse var jättestolt över min insats och sa att vi kommer få många fina mil tillsammans. Och vet ni: det tror jag med. Det här äger!
//Valla med Sally

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åhh va roligt!! Nästa vinter är det Celdas tur,hon är ju för liten i år... Tror att jag måste tjuvträna på skidåkningen i år..

2010-12-30 @ 22:52:43
URL: http://kickilinaz.blogg.se/
Postat av: Theo

Visst är det kul syrran! Jag har precis kommit hem från en helg i Orsa :)

Nu får alla se upp i spåren för det kommer boxrar i full fart!

2011-01-10 @ 14:34:29
URL: http://boxerntheo.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0