Skumt var det här.....

Igår kväll så satt min lillhusse Gustav i soffan och käkade skumtomtar som låg i en låda, sen behövde han göra ett ärende till sitt rum........ hmmmmmm ja vad ska man göra?? Måste ju undersöka genast, lådan stod ju där i soffan och soffan är ju liksom mitt territorium...... mmmmmmm "skum" smak men mycket gott! Matte kom på mig när jag precis smackade i mig den sista skumtomten, (typ 8:e)  OJ!!? Vad arg hon blev, snabbt under bordet och försökte inte att rapa skumtomte så högt......
sen tänkte jag att jag måste gå och varna lillhusse för skumtomtarna när dom gjorde matte så jätte arg!?  

 


Kommentarer
Postat av: Ester

Skumtomtar? Skumma tomtar? Det var nog därför din matte blev arg att du umgicks med skumma tomtar, för de är nog läskiga!



Och du, GRATTIS till dina fina höft- och knäresultat!! (HD B och knän UA) Nu kan du lugnt vicka på höfterna och ragga killar... :)

2010-12-04 @ 09:31:54
URL: http://estertheboxer.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0