Morot

 
”Jag är en vanlig kanin,
vanligt, fast ovanligt fin.
Öronen mina, är korta o fina,
o viftar som öronen ska.
Vift Vift
Jag är en vanlig kanin,
vanligt, fast ovanligt fin.
Tänderna mina, är långa o fina,
o gnager som tänderna ska.
Gnag Gnag

Matte säger att jag är en kanin? VA?! Jag är ju en boxertjej som tänker på vad jag äter, har hört att morötter är bra både för magen och för synen faktiskt! Matte behöver bara ta fram "skalaren" så vaknar jag ur min allra djupaste sömn och kommer springande.... brukar få stumparna på morötterna och det är supergott! Om jag får välja på korv och morot? Moroten så klart...... gnag gnag.....


Kommentarer
Postat av: Husse

Så sant så!

Dessutom får du ju bra syn av moroten. Det säger Lillhusse. Och vi ska ju inte glömma bort att du även tar en apelsinklyfta då och då för C-vitaminens skull.

Kram från Husse på resa (Vi syns ikväll)

2010-02-04 @ 15:56:16
Postat av: Husse

Så sant så!

Och vi ska ju inte glömma bort att du även tar en apelsinklyfta då och då för C-vitaminens skull.

Kram från Husse på resa (Vi syns ikväll)

2010-02-04 @ 16:41:53
Postat av: Ester

Ja, morötterna är jättegott! Och även apelsiner!!! Jag är galen i apelsiner, gillar även du det?

2010-02-04 @ 18:27:26
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sally, varför stör du husse när han styrketränar?



http://www.todaysbigthing.com/2010/01/22

2010-02-04 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0