Stereo

Matte var trött idag... hon vaknade i morse och stönade högt, jag la huvudet på sne där jag satt i min bädd som står brevid hennes bädd och liksom sa - men matte varför är du så trött då ?? Husse tittade också frågande på matte och la huvudet på sne och frågade samma fråga som jag - men min fru varför är du så trött då?
STEREO säger matte ?! Stereo? säger jag och husse och tittar frågande....
- Jaaaa stereo, ni två (osso tittar matte konstigt på mig o husse) har snarkat hela natten! Inte samtidigt utan precis varannat andetag har ni snarkat. Eftersom jag ligger mellan er så har min sömn blivit en aaaaaaaning störd, säger hon och surar vidare och går in i badrummet................ hmmmmm vadåååå? husse och jag tittar på varandra och skakar på huvudet - vi kan väl inte rå för att vi är förkylda och lite täppta i nosen..... zzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzz zzzzzzzzzzz zzzzz
Inatt ska vi försöka att snarka samtidigt i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0