Uppladdning

                        
hemma är det uppladdning inför helgens kurs, matte var på "intro"-möte igår kväll och fick direktiv vad som gäller i helgen. Ikväll kl 18 startar vi, först ska Joel hjälpa hundförarna som ska tävla Lydnad på söndag och sen blir det min tur tillsammans med några "nya" hundar. Hörde talas om att det bara kommer serveras gott godis som leverpastej, korv, köttbullar m.m. då man är duktig. Ha hur svårt kan de va?? Jag ska absolut göra mitt bästa och rapporterar kontinuerligt här på bloggen. Önska mig lycka till för nu ska matte köra hårt med mig.....

Kommentarer
Postat av: Denzel

Matte vill visst gå kurs med mig med. Själv förstår jag inte varför det ska vara så bra :) Men hon säger att kursen inte börjar än på ett tag, vilket hon verkar tycka är tråkigt. Tråkigt? Jag är ju redan fullärd. Vad mer behöver man kunna än äta, leka och sova?



//Denzel

2010-02-26 @ 12:54:54
Postat av: Bob

Lycka till Sally

Kramisar från brorsan Bob.....





2010-02-26 @ 14:02:31
Postat av: Atlas

Det här kommer att bli skitkul!!!

2010-02-26 @ 14:29:13
URL: http://hundlivbyatlas.blogspot.com
Postat av: Ester

Ja, kul kommer det att bli! Lycka till och gör allt du kan för att få godbitarna!

2010-02-26 @ 14:34:26
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0